4,7 tys. kary dla Virtual Line

4,7 tys. kary dla Virtual Line
Źródło zdjęć: © UOKIK

28.04.2011 18:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Łódzka spółka telekomunikacyjna Virtual Line została ukarana przez UOKiK za pobieranie zbyt wysokiej opłaty odszkodowawczej od klientów, którzy rezygnowali z usług firmy w czasie obowiązywania umowy.

W przypadku, kiedy klient decydował się na zerwanie umowy w okresie obowiązywania promocji operator żądał zwrotu równowartości wszystkich przyznanych ulg. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, opłata odszkodowawcza na rzecz operatora powinna być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do okresu, który upłynął od zawarcia kontraktu.

Oprócz tego firma naliczała pełną opłatą abonamentową w przypadku, kiedy klient zawiesił czasowo usługi.

UOKiK nakazał firmie zmianę praktyk i nałożył na nią karę w wysokości 4688 zł. Operator może odwołać się do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także