2 mln sprzedanych LG KP500 Cookie
12.04.2009 12:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
LG pokłada bardzo duże nadzieje w stosunku do jednego ze swoich nowszych modeli - KP500 Cookie. Świadczyć o tym może fakt, że koncern planuje sprzedać ich aż 10 mln sztuk na całym świecie. Jak do tej pory plan ten udało się zrealizować w 20%.
LG pokłada bardzo duże nadzieje w stosunku do jednego ze swoich nowszych modeli - KP500 Cookie. Świadczyć o tym może fakt, że koncern planuje sprzedać ich aż 10 mln sztuk na całym świecie. Jak do tej pory plan ten udało się zrealizować w 20%.
Według informacji przedstawionych przez LG do tej pory firmie udało się sprzedać już ponad 2 mln sztuk modelu Cookie. Taki wynik został osiągnięty od chwili premiery telefonu, która miała miejsce w październiku ubiegłego roku, a więc w ciągu około sześciu miesięcy. W tym czasie w Europie sprzedano już ponad 1,2 mln, a w Azji oraz Ameryce Środkowej około 600 tysięcy egzemplarzy. Koreańczycy natomiast w ciągu niecałego miesiąca od chwili premiery nabyli ich 100 tysięcy sztuk, co oznacza dzienną sprzedaż na poziomie 4,5 tysiąca sztuk.
Na czym polega popularność LG Cookie? W głównej mierze jest ona spowodowana bardzo przyzwoitymi parametrami telefonu i bardzo atrakcyjną ceną. LG KP500 oferuje m.in. ekran dotykowy o przekątnej 3 cali i rozdzielczości 240 x 400 pikseli, akcelerometr, gniazdo kart pamięci microSD czy możliwość przeglądania dokumentów biurowych. To wszystko można nabyć na popularnych serwisach aukcyjnych za mniej, niż 500 zł.
LG zapowiada, że aby osiągnąć zamierzony cel, już wkrótce rozszerzy dostępność modelu KP500 z obecnych 40 do 60 krajów.