Microsoft żartuje z App Store

Microsoft żartuje z App Store

Microsoft żartuje z App Store
Źródło zdjęć: © iPhoneBlog.pl
22.10.2009 10:57, aktualizacja: 22.10.2009 13:38

Po tym jak Verizon zdyskredytował iPhone’a w swojej kampanii reklamowej “iDon’t”, mającej na celu wypromowanie nowego telefonu Motoroli – Droid, do ataku przystąpił gigant z Redmont. Microsoft w swojej żartobliwej reklamie zachwala swoje nowe aplikacje, które mają trafić do użytkowników za pośrednictwem Windows Markeplace. Trudno jednak nie dostrzec prawdziwego zamysłu reklamówki.

Przedstawieni w niej inżynierowie przechwalają się kolejnymi, coraz bardziej niedorzecznymi aplikacjami, zaznaczając przy tym, że niewiele z nich tak na prawdę trafi do Markeplace, gdyż część zostanie odrzucona z przeróżnych powodów. Pomysłodawcy reklamy raczej nie specjalnie starali się ukryć do czego tak na prawdę piją. Być może Microsoft stara się przekonać potencjalnych klientów, że dla setek tysięcy bezużytecznych aplikacji i restrykcji App Store, ma znacznie lepszą alternatywę –. Widows Marketplace.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (38)