LG rozpoczyna onLife. Pierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy

LG rozpoczyna onLife. Pierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy

LG rozpoczyna onLife. Pierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy
Źródło zdjęć: © LG
12.07.2010 10:29

Firma LG zainicjowało pierwszy w Polsce eksperyment społecznościowy o nazwie onLife, który rozgrywać na oczach mieszkańców Warszawy przez siedem dni. Wybrany w trakcie specjalnego procesu rekrutacji ochotnik - Patryk, na tydzień stanie się bohaterem wydarzenia i zamieszka w szklanym, całkowicie przezroczystym „Kubiku LG” zaprojektowanym specjalnie na potrzeby eksperymentu.

Szklany apartament LG stanął w samym centrum stolicy (przy wejściu do Złotych Tarasów od strony Emilii Plater), a przebywający w nim bohater będzie komunikować się ze światem zewnętrznym tylko i wyłącznie za pomocą telefonu komórkowego LG Swift (GT540. przez portal społecznościowy Facebook (profil Patryk ‘onLife’ Tomżyński) oraz Fan Page onLife.

Obraz
© (fot. LG)

Bohater akcji będzie miał 7 dni na zbudowanie wokół siebie siatki kontaktów i społeczności, która pomoże mu wydostać się ze szklanego apartamentu w trakcie toczącej się gry o jego uwolnienie.

W trakcie akcji główny bohater ma szansę stać się „duszą towarzystwa”, gdyż tylko możliwość nawiązywania kontaktów, siatka znajomych i relacje, jakie zbuduje podczas czasu spędzonego w „Kubiku LG”. pozwolą mu wrócić do świata realnego.

LG stworzyło onLife, ponieważ pragnie sprawdzić na ile każdy z nas znajdując się nawet na bezludnej wyspie –. czego symbolem jest szklany Kubik, może prowadzić życie towarzyskie tylko przy pomocy telefonu LG z dostępem do portali społecznościowych?

Na ile każdy z nas może aktywnie uczestniczyć w wydarzeniach, w których biorą udział nasi znajomi, nawet, jeśli fizycznie przebywamy w innym miejscu oraz czy w mobilnej przestrzeni interaktywnej będąc w jednym miejscu można mieć cały świat w zasięgu ręki? Oto jest pytanie na które pomoże odpowiedzieć eksperyment LG.

„Portale społecznościowe pozwoliły na przestrzeni kilku ostatnich lat zbudować swoim społecznościom zupełnie nową rzeczywistość. Chcemy dowiedzieć się, jak bardzo wirtualna rzeczywistość przenika się dzisiaj z tą prawdziwą”. – mówi Ireneusz Smaga, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży w LG Electronics Polska. „Wiemy, że granica jest bardzo płynna, a nasz eksperyment ma sprawdzić jak daleko jesteśmy już w ewolucji komunikacji z naszymi przyjaciółmi. Czy nadal potrzebujemy komputerów? Może okazać się, że jeden z telefonów LG w zupełności wystarczy!” – dodaje.

Osoba uczestniczącą w eksperymencie przebywa w onLife –. odpowiedniku wirtualnej rzeczywistości, która istnieje naprawdę. Tylko możliwość nawiązywania kontaktów, siatka jej znajomych i relacje, jakie zbuduje podczas czasu spędzonego w szklanym Kubiku LG pozwolą jej wrócić do świata realnego. Wszyscy obserwatorzy będą mogli na żywo sprawdzać, czy to co dzieje się np. na Facebooku jest w stanie zmieniać realną sytuację uczestnika akcji w onLife.

Podczas trwania eksperymentu, główny bohater przy pomocy telefonu LG Swift przeprowadzi szereg gier oraz inicjatyw, dzięki którym zaktywizuje społeczność internetową zgromadzoną wokół siebie zarówno w realu jak i w sieci.

Równocześnie na specjalnie dedykowanym Fan Page „on Life” w portalu Facebook.pl będzie przeprowadzona gra ARG (Gra Rzeczywistości Alternatywnej), w której jedną z zasad będzie odnalezienie specjalnych kodów ukrytych w różnych częściach Warszawy. W ten sposób współpraca internautów połączona z działaniem w świecie rzeczywistym stanie się jedynym kluczem do wydostania Patryka z Kubika LG.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)