Kolejny dowód na to, że iPad jest królem tabletów

Kolejny dowód na to, że iPad jest królem tabletów

Kolejny dowód na to, że iPad jest królem tabletów
Źródło zdjęć: © chip.pl
07.05.2012 11:52

Z badań firmy Chitika wynika, że na każdą setkę iPadów przypada 1,35 tabletu Samsunga, 1,3 tabletu Asusa, niespełna jeden tablet Motoroli i po 0,8 tabletów RIM oraz Kindle'a.

iPad może i sukcesywnie traci rynek tabletów, bowiem zalała go cała fala nowych urządzeń z Androidem od bardzo wielu producentów, ale wciąż jest niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o generowany ruch w internecie. Użytkownicy tabletów Apple'a generują aż 9. procent ruchu, co oznacza, że na 100 iPadów przypada nieco ponad lub nawet mniej niż jeden tablet konkurencji. Zilustrowane jest to poniższym wykresem.
Chitika zajmuje się reklamami online, a badania przeprowadziła na tabletach, w których swoje reklamy zamieszcza. Statystyki mogą zatem nie być kompletne. Z innych badań wynika bowiem, że iPady powoli tracą udział w rynku.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Adobe łata krytyczną usterkę w Flash Player"

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)