Interaktywne reklamy Google

Interaktywne reklamy Google

Interaktywne reklamy Google
20.09.2007 18:00, aktualizacja: 21.09.2007 11:25

Google przedstawiło swój nowy interaktywny format reklamowy Google Gadgets Ads, który jest obecnie testowany przez wybranych klientów AdWords.

Interaktywne gadżety Google pozwalają na budowanie we Flashu lub HTML materiałów reklamowych z użyciem dźwięku, wideo, zdjęć czy RSS. Opłaty za reklamy będą pobierana albo za kliknięcia ( CPC ) albo za wyświetlenia ( CPI ).

_ - Wprowadzenie przez nas nowego interaktywnego formatu reklamowego umożliwi reklamodawcom dynamiczny kontakt z swoimi klientami- _ uważa Susan Wojcicki, wice-prezes ds. rozwoju z Google. _ - Gadgets Ads zbudowane są na otwartej platformie, dzięki czemu reklamy mogą być dystrybuowane na każdych stronach należących do Google. _

Google planuje, że Gadżety pomogą w stworzeniu społeczności, która będzie dzielić się ze sobą ciekawymi materiałami reklamowymi oraz umieszczać je na swoich blogach lub na spersonalizowanych stronach iGoogle. To z kolei będzie generowało ruch i zainteresowanie reklamami.

Nowy format reklam testowały już takie firmy jak Pepsi-Cola, Intel, Honda czy Paramount Vantage. Wkrótce Gadżety mają być dostępne dla większej grupy marketerów.

Niedawno Google uruchomiło także inną usługę dla reklamodawców- AdSense for Mobile. System AdSense będzie dopasowywał reklamy do treści stron internetowych, które są odwiedzane poprzez telefony komórkowe.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)