Ważna zmiana na poczcie. Zadzwonisz do kuriera

Ważna zmiana na poczcie. Zadzwonisz do kuriera

Ważna zmiana na poczcie. Zadzwonisz do kuriera
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Adam Bednarek
12.02.2018 15:23

Przy przesyłkach kurierskich to standard, dla Poczty Polskiej to nowość. Ale oczekiwana, więc lepiej późno niż wcale.

Usługa wysyłania numeru telefonu do kuriera podczas doręczania przez niego paczki została już uruchomiona we wszystkich lokalizacjach w kraju - informuje serwis Antyweb, powołując się na stronę internetową Poczty Polskiej.

Dzięki temu będziemy dokładnie wiedzieli, jak skontaktować się z kurierem, który w danym dniu ma dostarczyć dla nas przesyłkę. Jeżeli termin nie będzie nam odpowiadał, wystarczy do niego zadzwonić i ustalić inny.

W dzień wizyty kuriera klienci dostają automatyczną wiadomość o przykładowej treści: „W dn. 2018-02-12, kurier Adam będzie próbował dostarczyć Twoją przesyłkę nr EE143256789PL. Kontakt do kuriera: tel. 987654321” .

– Umożliwienie kontaktu klienta z kurierem pozwoli na zmniejszenie liczby sytuacji, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem. Jeśli chcemy, aby odbiorca przesyłki kurierskiej został uprzedzony o doręczeniu, pamiętajmy o podaniu jego telefonu na etykiecie adresowej przy nadawaniu paczki – tłumaczy Michał Gawryluk, kierownik Działu Rozwoju Usług KEP w Poczcie Polskiej

“W rezultacie zwiększa się skuteczności doręczeń oraz satysfakcja klientów z poziomu obsługi” - tak Poczta Polska podsumowuje umożliwienie kontaktu z kurierem. Coś, co jest powszechną praktyką przy usługach kurierskich, wreszcie staje się możliwe w usługach Poczty Polskiej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (61)