W ramach inicjatywy prospołecznej UberGiving, Polacy przekazali potrzebującym ponad pół tony darów

W ramach inicjatywy prospołecznej UberGiving, Polacy przekazali potrzebującym ponad pół tony darów

W ramach inicjatywy prospołecznej UberGiving, Polacy przekazali potrzebującym ponad pół tony darów
Źródło zdjęć: © Uber
12.06.2019 20:07, aktualizacja: 13.06.2019 09:08

Mieszkańcy 7 polskich miast, w których dostępna jest aplikacja Uber, przekazali ponad pół tony darów domom samotnej matki oraz fundacjom i stowarzyszeniom wypełniającym podobną misję społeczną. Wszystko w ramach akcji prospołecznej UberGiving.

Uber jest platformą technologiczną, której misją jest tworzenie możliwości łatwego i szybkiego przemieszczania się po miastach. Zmieniając sposób poruszania się po miastach na całym świecie, Uber otwiera nowe możliwości zarówno dla ludzi, jak i usług. Najlepszym tego przykładem, jest inicjatywa UberGiving.

Obraz
© Uber

Co to jest UberGiving i na czym polega

Od 1 do 8 czerwca, użytkownicy Ubera w 7 miastach w Polsce mogli zamówić dobroczynny przejazd bezpośrednio w aplikacji Uber. Punktami docelowymi były domy samotnej matki, a także fundacje oraz stowarzyszenia. Wśród przekazywanych przez Polaków rzeczy, znalazły się najpotrzebniejsze produkty, m.in. żywność, chemia gospodarcza, artykuły dla niemowląt i małych dzieci oraz odzież. Z okazji dnia dziecka podopieczni otrzymali również słodycze i zabawki.

Obraz
© Uber

Podczas akcji, użytkownicy Ubera mogli w aplikacji zauważyć specjalną zakładkę „UBERGIVING”. Po wejściu w taką opcję, można było zamówić przejazd do wybranego przez nas miejsca docelowego, któremu chcieliśmy przekazać dary. Po zamówieniu pojawiał się kierowca, który odbierał pakunki, umieszczając je w specjalnie oznakowanych torbach, a następnie przekazywał je do konkretnego miejsca. Koszty całego przejazdu pokrywał Uber.

Gdzie można było dostarczyć dary?

Oto miejsca, do których poszczególne miasta wysyłały pakunki:

Znane osoby też wzięły udział w akcji

Pierwszą znaną osobą, która zamówiła i przekazała dary w ramach UberGiving była aktorka teatralna i telewizyjna Katarzyna Zielińska.

"Uśmiech dzieci od zawsze, nie tylko w ich święto, był dla mnie największym prezentem i sprawiał ogromną radość. Z UberGiving mógł pomóc każdy. To świetna inicjatywa i mam szczerą nadzieję, że w ślad za nią pójdą kolejne marki" - mówiła Katarzyna Zielińska.

Obraz
© Materiały prasowe

Akcja UberGiving odbywała się nie tylko w Polsce, ale i w Dubaju czy Londynie. Polacy w sumie przekazali ponad 660 kg darów. Oby więcej takich inicjatyw!

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)