Uwaga! Google wykorzysta nas w reklamach

Uwaga! Google wykorzysta nas w reklamach

Uwaga! Google wykorzysta nas w reklamach
Źródło zdjęć: © chip.pl
14.10.2013 08:27, aktualizacja: 14.10.2013 11:02

Nowy regulamin pozwala na wykorzystanie naszego imienia, nazwiska, opublikowanej opinii i zdjęć

_ Pragniemy prezentować najbardziej przydatne informacje – Tobie, Twoim znajomym i kontaktom. Rekomendacje od ludzi, których znasz, mogą okazać się bardzo pomocne. Dlatego właśnie Twoi znajomi, rodzina i inni użytkownicy mogą zobaczyć Twoją nazwę profilu oraz zdjęcie, a także treści, takie jak Twoje opinie lub kliknięcia +1 przy reklamach. Dzieje się tak wyłącznie wtedy, gdy podejmujesz konkretną czynność (klikasz +1, komentujesz lub obserwujesz), a rezultat widzą jedynie ludzie, którym chcesz udostępnić dane treści. W Google to Ty decydujesz, co udostępniasz. Obecna aktualizacja naszych Warunków korzystania z usług nie zmienia w żaden sposób listy odbiorców treści udostępnionych wcześniej ani Twojej kontroli nad tym, komu będą one udostępniane w przyszłości. _

Komentarze od osób, które znasz, pozwalają zaoszczędzić czas i zwiększają skuteczność Twoich działań (oraz działań Twoich znajomych) w różnych usługach i serwisach Google. Dotyczy to między innymi wyszukiwarki, Map Google, Google Play i reklam. Twoi znajomi mogą na przykład zobaczyć, że oceniłeś album zespołu muzycznego 4 gwiazdkami na stronie zespołu w Google Play. A informacja o przyznanej przez Ciebie +1 ulubionej piekarni za rogiem może zostać dodana do wyświetlanej w Google reklamy. Takie rekomendacje nazywamy rekomendacjami społecznościowymi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

W skrócie: Google chce wykorzystać publikowane przez was opinie i materiały w swoich reklamach. Jeśli pomysł ten zupełnie się wam nie podoba i nie chcielibyście być wykorzystywani w ten sposób, wystarczy odwiedzić ten adres: https://plus.google.com/settings/endorsements?hl=pl i odznaczyć pole: "Na podstawie mojej aktywności Google może pokazywać moje imię i nazwisko oraz zdjęcie profilowe w rekomendacjach społecznościowych wyświetlanych w reklamach."

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)