Od 9 kwietnia do grona osób mogących korzystać z usługi MyWallet - mobilnego portfela w telefonie - dołączyli klienci Banku BPH.
Przez pierwszy rok klienci Banku BPH mogą korzystać z usługi MyWallet całkowicie bezpłatnie. Po tym okresie wystarczą minimum 4 transakcje miesięcznie, aby usługa pozostała darmowa. W przeciwnym razie - miesięczna opłata wyniesie 3 zł.
Bank BPH to - po T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank, mBank, eurobank, Raiffeisen Polbank, Getin Bank i Noble Bank - już ósma marka bankowa uczestnicząca w projekcie.
Smartfonami płacić mogą klienci posiadający jakąkolwiek kartę MasterCard w BPH. Bank oferuje ich w tej chwili dziewięć: pięć do konta oraz cztery kredytowe. Wszystkie można zapisać na karcie SIM w telefonie.
Usługa MyWallet dostępna jest dla każdego - wystarczy odpowiednia karta SIM od T-Mobile i jeden z telefonów obsługujących płatności zbliżeniowe.
Wraz z rozwojem samej usługi rośnie również zasięg punktów, w których można zapłacić bezgotówkowo. Według najnowszych danych, w Polsce liczba terminali obsługujących płatności bezgotówkowe przekroczyła już 400 000 stawiając nasz rynek w gronie światowych liderów rozwoju płatności bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych.