Tesco Mobile walczy o brytyjski rynek

Tesco Mobile walczy o brytyjski rynek

Tesco Mobile walczy o brytyjski rynek
Źródło zdjęć: © Tesco Mobile
04.05.2010 13:03

Brytyjska sieć sklepów Tesco zamierza przypuścić atak na tamtejszy rynek komórkowy. W tym celu planuje między innymi drastycznie zwiększyć liczbę swoich sklepów.

Tesco Mobile zamierza otwierać od 2 do 3 nowych sklepów każdego tygodnia. Oznacza to, że każdego roku powstanie około 100 nowych punktów sprzedaży tego operatora. Przy obecnej liczbie 107 sklepów, do końca 2013 roku ich liczba ma wzrosnąć do około 500.

Nowe punkty sprzedaży znajdą się w sklepach będących własnością sieci. 200 z nich ulokowanych będzie w dużych supermarketach, natomiast pozostała 300 - w mniejszych sklepach działających pod nazwą _ Metro _.

Tesco zamierza również powalczyć o nowych klientów z rynku kontraktowego. W tym celu, tylko w tym miesiącu, oferta dostępnych słuchawek przy podpisaniu umowy z operatorem została powiększona o 28 nowych modeli.

Dzięki zwiększeniu liczby punktów sprzedaży oraz polepszeniu ofert abonamentowych, Tesco ma nadzieję na zdobycie tylko w tym roku 333 tys. nowych klientów kontraktowych swoich usług mobilnych.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)