Spada aktywność internautów na Facebooku

Powołując się na najnowsze dane serwisu ComScore analitycy firmy Needham stwierdzili, że przeciętny użytkownik Facebooka spędza na nim dziennie... 20 minut. To sporo jeśli potraktujemy portal Zuckerberga jak zwykłą witrynę internetową, ale mamy do czynienia z portalem, na którym nie tylko sprawdzamy informacje, ale też rozmawiamy ze znajomymi, oglądamy filmy i zdjęcia. Wydawać by się mogło, że jednak spędzamy na nim więcej czasu.

Spada aktywność internautów na Facebooku
Źródło zdjęć: © chip.pl

Powołując się na najnowsze dane serwisu ComScore, analitycy firmy Needham stwierdzili, że przeciętny użytkownik Facebooka spędza na nim dziennie... 2. minut. To sporo jeśli potraktujemy portal Zuckerberga jak zwykłą witrynę internetową, ale mamy do czynienia z portalem, na którym nie tylko sprawdzamy informacje, ale też rozmawiamy ze znajomymi, oglądamy filmy i zdjęcia. Wydawać by się mogło, że jednak spędzamy na nim więcej czasu.

A może pomału zaczynamy się nim nudzić? W ubiegłym roku podczas publikowania raportu finansowego za drugi kwartał Facebook zdradził, że przeciętny Amerykanin spędza w serwisie 4. minut. Dane dla poszczególnych krajów mogą się różnić, jednak w ankiecie ComScore 30 proc. badanych przyznało, że korzysta z serwisu mniej niż przed rokiem. Pod koniec lipca Facebook powinien opublikować analogiczny raport finansowy - wtedy zobaczymy, czy aktywność jego użytkowników rzeczywiście zmalała.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Sprzedaż Apple Watch leci na łeb na szyję

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)