Social Media w praktyce

Social Media w praktyce

Social Media w praktyce
12.05.2014 13:45, aktualizacja: 12.05.2014 14:48

27 maja w Warszawskiej Politechnice rozpoczną się pierwszy w Polsce warsztaty Social Media prowadzone przez najlepszych ekspertów marketingu internetowego , wśród trenerów są osoby z takich firm jak Google, Facebook, YouTube, Nestle czy MEC – łącznie ponad 15 ekspertów z Polski, Anglii, Francji i USA. Zajęcia składają się z 12 spotkań 3 godzinnych, podzielone na część teoretyczną oraz praktyczną. Dla najlepszych kursantów przewidziane są płatne staże w domu mediowym MEC GLOBAL oraz Liquid. Nad wysoką jakością wydarzenia odpowiada Akademia Biznesu oraz Koło Naukowe Technik Informatycznych Politechniki Warszawskiej.

27 maja w Warszawskiej Politechnice rozpoczną się pierwsze w Polsce warsztaty Social Media prowadzone przez najlepszych ekspertów marketingu internetowego, wśród trenerów są osoby z takich firm jak Google, Facebook, YouTube, Nestle czy MEC - łącznie ponad 15 ekspertów z Polski, Anglii, Francji i USA. Zajęcia składają się z 12 spotkań 3 godzinnych, podzielone na część teoretyczną oraz praktyczną. Dla najlepszych kursantów przewidziane są płatne staże w domu mediowym MEC GLOBAL oraz Liquid. Nad wysoką jakością wydarzenia czuwa Akademia Biznesu oraz Koło Naukowe Technik Informatycznych Politechniki Warszawskiej.

Warsztaty Social Media w praktyce, są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na ekspertów z dziedziny mediów społecznościowych, których w związku z ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców internetową formą komunikacji z klientem, zwyczajnie brakuje. Firmy marketingowe odczuwają duży dyskomfort z powodu braku osób wykwalifikowanych na Polskim rynku pracy. Szkolenie umożliwia nie tylko poznanie tajników mediów społecznościowych, ale także znalezienie stabilnej i dobrze płatnej pracy w ciekawym i dynamicznym środowisku.

Social Media w praktyce to pigułka wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędna do samodzielnej pracy w agencji SM. W trakcie zajęć uczestnicy poznają podstawy mediów społecznościowych (trendy, badania, statystyki) oraz mechanizmy rządzące tym światem. Nauczą się budować i realizować strategię działań w mediach społecznościowych (grupa docelowa, cele i mierniki), dowiedzą się, jak skutecznie prowadzić działania na Facebooku, Twitterze i Google+, poznają w praktyce narzędzia do zbierania danych, mierzenia postępów i monitorowania mediów (np. Sotrender czy Newspoint), nauczą się budować skuteczne kampanie reklamowe i dowiesz się, jak je analizować. Ponadto dowiedzą się jak należy pisać w mediach, aby treści przykuwały uwagę, jak rozpoznawać i rozwiązywać sytuacje kryzysowe, poznają metody pracy projektowej oraz charakterystykę pracy w agencji interaktywnej.

Warsztaty opierają się na konkretnych przykładach i na doświadczeniach, dlatego w trakcie szkolenia każdy uczestnik będzie realizował własny projekt kampanii marketingowej w SM. Na koniec przewidziany jest test ze zdobytej wiedzy oraz podsumowanie projektów warsztatowych/projektowych. Każdy z uczestników otrzyma dyplom ukończenia szkolenia wraz oceną, najlepszym zostanie zaproponowana współpraca z jedną z Patronujących szkoleniu agencji SM.

Zajęcia odbywać się będą we wtorki i czwartki od 1. do 21 na terenie Politechniki Warszawskiej, organizatorzy zapraszają wszystkie zainteresowane osoby, bez względu na ich doświadczenie z mediami społecznościowymi.

Szczegółowe informacje dotyczące programów, trenerów i zapisów dostępne są na oficjalnej stronie wydarzenia: www.akademia-biznesu.pl.

Wirtualna Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)