SMS-y rządzą w polskim e-marketingu

SMS‑y rządzą w polskim e‑marketingu

16.04.2014 14:11, aktualizacja: 16.04.2014 15:21

Możliwości reklamowania się w smartfonach przybywa, ale firmy ze wszystkich branż nadal garną się do esemesów

Obraz
© (fot. Fotolia)

Wyrastające jak grzyby po deszczu smartfonowe aplikacje mogą być nową ziemią obiecaną komunikacji i marketingu, ale do komórek w kieszeniach Kowalskich wciąż łatwiej dotrzeć za pomocą starego, dobrego esemesa.

Na to przynajmniej wskazują wyniki badan konsumentów oraz firm reklamujących się w kanale mobilnym, przeprowadzonych na potrzeby raportu "Komunikacja SMS w Polsce 2013. i jego biznesowego suplementu przez serwis Platforma SerwerSMS.pl.

Według branżowych szacunków, w najbliższych latach liczba wysyłanych esemesów nadal będzie rosnąć, mimo przerzucania się konsumentów - zwłaszcza młodszych - na mobilne komunikatory.

Przez esemesy najczęściej kontaktują się z klientami firmy z branż: telekomunikacyjnej, ochrony zdrowia, finansowej i odzieżowej. Jednocześnie co trzeci Polak deklaruje, że nie ma nic przeciwko esemesom z informacjami o promocjach w sklepach czy punktach usługowych, z których korzysta - najchętniej z branż: odzieżowej, spożywczej oraz AGD i RTV.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)