SkróTech. Najważniejsze wiadomości dnia [19.09.2020]

Wenus na zdjęciu NASA
Źródło zdjęć: © NASA
20.09.2020 00:44, aktualizacja: 01.03.2022 13:55

Rosjanie twierdzą, że Wenus jest ich planetą. W Arabii Saudyjskiej odkryto ślady ludzkich stóp sprzed 120 tys. lat. Kryzys klimatyczny 233 mln lat temu zmienił życie na Ziemi. "UFO" nad New Jersey widziało tysiące ludzi.

Dmitrij Rogozin, szef rosyjskiej korporacji kosmicznej Roskosmos, ujawnił, że kraj planuje wysłać swoją własną misję do Wenus – oprócz innej planowanej z USA – o nazwie "Venera-D". Stwierdził też, że… Wenus jest rosyjską planetą.

W Arabii Saudyjskiej odkryto ślady ludzkich stóp sprzed 120 tys. lat

Ministerstwo Kultury Arabii Saudyjskiej poinformowało, że międzynarodowy zespół archeologów odkrył ślady ludzi, słoni oraz drapieżników, liczące ponad 120 tys. lat. Znaleziska dokonano w pobliżu lokalizacji dawnego, starożytnego jeziora na pustyni Nefud.

Kryzys klimatyczny 233 mln lat temu zmienił życie na Ziemi

Naukowcy twierdzą, że masowe wyginięcie, wywołane nagłą zmianą klimatu ponad 200 milionów lat temu, zmieniło kształt życia na Ziemi i zapoczątkowało erę dinozaurów – donosi The Guardian. Ta wiedza może powiedzieć nam coś o skali skutków obecnego antropologicznego kryzysu klimatycznego.

"UFO" nad New Jersey widziało tysiące ludzi

W New Jersey wydarzyła się scena rodem z filmu o przybyciu kosmitów – auta zatrzymywały się na drodze, a ludzie wychodzili z nich i nie wierzyli, co widzieli. Na niebie widać było bowiem dziwny "metalowy krążek". Jest jednak pewien mały szkopuł.