SkróTech. Najważniejsze wiadomości dnia [13.01.2019 r.]

SkróTech. Najważniejsze wiadomości dnia [13.01.2019 r.]
Źródło zdjęć: © flickr.com
Karolina Modzelewska
13.01.2020 22:30

Żółw seksoholik ocalił swój gatunek. Modele klimatyczne wieszczą nam katastrofę. Iran planował atak na ambasady – sprzeczne słowa prezydenta i szefa Pentagonu. Tajemnica polskiego znaleziska sprzed 2000 lat odkryta. Oto przegląd najważniejszych wiadomości dnia.

Żółw seksoholik ocalił swój gatunek

Nadaktywny seksualnie żółw Diego przez ponad 50-lat pracował nad ocaleniem swojego gatunku na Santa Cruz na Wyspach Galapagos. Jego działania okazały się bardzo skuteczne.

Modele klimatyczne wieszczą nam katastrofę

Zespół naukowców z Uniwersytetu w Kalifornii przeanalizował prognozy siedemnastu modeli klimatycznych opracowanych w latach 1970-2007 i porównał z faktycznymi zmianami. Uzyskane wyniki nie napawają optymizmem.

Iran planował atak na ambasady - sprzeczne słowa prezydenta i szefa Pentagonu

Donald Trump w piątek informował, że Iran planował atak na amerykańskie placówki dyplomatyczne. Dlatego Kasem Sulejmani został zabity. Jego słowa są sprzeczne z twierdzeniami Szefa Pentagonu Marka Espera.

Tajemnica polskiego znaleziska sprzed 2000 lat odkryta

Polscy naukowcy zrekonstruowali kurhan liczący 2000 lat. Znalezisko zostało odkryte w Szarbi, w okolicach Krakowa. Jest to jeden z nielicznych grobów tego typu na terenie Małopolski.