Trwa ładowanie...

SkróTech: Najważniejsze informacje dnia [29.09.2019]

Odkryto planetę, która według naukowców "nie powinna istnieć". Z kolei Elon Musk opowiedział o planach eksploracji kosmosu przez SpaceX. W bazie NATO odkryto nielegalne serwery Darknetu. Oto najważniejsze wiadomości dnia.
Niezwykłe odkrycie w kosmosie
Niezwykłe odkrycie w kosmosie (Wikimedia Commons CC0, Fot: NASA)
d1fnszz

Planeta "która nie powinna istnieć"

Naukowcom udało się odkryć planetę - giganta podobną do Jowisza. O ile samo ciało niebieskie nie jest niczym wyjątkowym, to jej miejsce w kosmosie bardzo zaskoczyło naukowców. Tutaj możecie przeczytać więcej.

d1fnszz

Elon Musk i plany ekspansji kosmosu

Po pierwszych próbach prototypów statku Starship, Elon Musk opowiedział o kolejnych planach SpaceX. Bardzo możliwe, że już w przyszłym roku odbędą się pierwsze komercyjne loty w kosmos. Kiedy kolonizacja Księżyca i Marsa? Tutaj możecie przeczytać więcej o planach Muska.

Ponad 200 nielegalnych serwerów w bazie NATO

W byłym bunkrze NATO policja odkryła siedzibę cyber-przestępców. Znaleziono ponad 200 serwerów obsługujących nielegalne strony, broń oraz inne dowody przestępczości zorganizowanej. To pierwsza tak duża sprawa w Niemczech, a więcej szczegółów poznacie w tym artykule.