Raport Interaktywnie.com: Reklama w internecie 2017

Raport Interaktywnie.com: Reklama w internecie 2017

Raport Interaktywnie.com: Reklama w internecie 2017
Źródło zdjęć: © Interaktywnie.com
21.12.2017 12:55

Transmisje live, marketing wideo, content marketing, lead generation czy może stary dobry display albo programmatic? Do dyspozycji są jeszcze boty i sztuczna inteligencja. Co wykorzystać planując kampanię? Możliwości jest naprawdę wiele. Stawiać na sprawdzone sposoby czy najnowsze trendy? O tym, jak dobrze i skutecznie reklamować się w internecie w raporcie Interaktywnie.com mówią eksperci z branży.

O TYM PRZECZYTASZ W RAPORCIE:

• Przedstawiamy najnowsze trendy w reklamie internetowej, a eksperci z najbardziej znanych agencji radzą, jak przygotować najlepszą i to taką, która będzie najskuteczniejszą kampanią w sieci.

• Klienci chcą płacić za efekty, czyli jak przygotować skuteczną reklamę typu lead generation? Wypełnienie konkretnej liczby wniosków o kredyty bądź otwarcie rachunku bankowego. Umówienie kilkudziesięciu jazd testowych nowym modelem samochodu. Sprzedaż założonej liczby wycieczek, albo kremów. Tak coraz konstruują zapytania klienci, którzy chcą reklamować się w sieci. Jak zrealizować ich oczekiwania?

• Jak targetować kampanię na Facebooku, Instagramie, Snapchacie, ale również na LinkedInie? Czym powinny cechować się kreacje przeznaczone do tych mediów. Na co zwracać szczególną uwagę i w jakich przypadkach kanał social będzie właściwy do działań marketingowych, a w jakich raczej się nie sprawdzi.

• Około połowy polskich internautów ma zainstalowane programy blokujące reklamy. Do tego dochodzą boty, które zamiast internautów klikają w reklamy. To wszystko sprawia, że display nie zawsze jest skuteczny, ale wydatki na tego typu reklamy są nadal ogromne. Czy wciąż warto inwestować w reklamy graficzne?

• Na koniec prezentujemy wybrane porady przedstawicieli renomowanych firm zajmujących się różnymi aspektami reklamy w internecie.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)