Problemy jednego z największych Banków w Polsce

Problemy jednego z największych Banków w Polsce

Problemy jednego z największych Banków w Polsce
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Bolesław Breczko
12.01.2018 15:40, aktualizacja: 12.01.2018 16:05

Klienci ING Bank Śląskiego mogą mieć problemy z korzystaniem z dedykowanej aplikacji. Bank potwierdza, że pojawiły się usterki.

"Informujemy, że od 8 stycznia nasi klienci mogą otrzymywać wielokrotne komunikaty push w aplikacji Moje ING Mobile oraz sms o wykonywanych przez siebie transakcjach. Komunikaty mogą dotyczyć transakcji wykonywanych od 1 stycznia 2018 r. Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu” - poinformował ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej.

Obraz
© ING

Według informacji na portalu Bankier.pl, klienci ING Banku Śląskiego narzekają też na wielokrotne powiadomienia lub ich opóźnienie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)