Pornhub rusza z ogromną kampanią marketingową

Pornhub rusza z ogromną kampanią marketingową

Pornhub rusza z ogromną kampanią marketingową
Źródło zdjęć: © chip.pl
11.03.2014 12:00

Pornhub to jeden z największych serwisów internetowych dla dorosłych, na którym codziennie czas spędza ok. 35 milionów zarejestrowanych użytkowników. Jak dotąd takie miejsca w sieci, pomimo że bardzo dobrze znane, nie starały się reklamować w mediach masowego przekazu. Pornhub chce zmienić ten stan rzeczy.

A jak najskuteczniej przeprowadzić kampanię marketingową? Najlepiej, żeby wzięli w niej udział sami internauci i wykazali się swoją zbiorową kreatywnością.

Pornhub ogłosił konkurs, w którym poszukuje najlepszych pomysłów na reklamę, którą można by opublikować w codziennej gazecie, wyemitować w telewizji czy umieścić na billboardzie.

Nagroda dla najbardziej pomysłowego internauty to rzeczywiście coś, o co warto powalczyć. Zwycięzca bowiem zostanie dyrektorem kreatywnym serwisu Pornhub. Pomijając już fakt darmowego członkostwa, roczny kontrakt na tym stanowisku z pewnością jest bardzo opłacalny. Pamiętajmy - pornograficznego YouTube'a odwiedza codziennie 3. milionów użytkowników.

Sam konkurs zresztą jest już świetną kampanią marketingową. Jeśli chcielibyście obejrzeć nadesłane dotychczas pomysły na reklamy, wystarczy odwiedzić ten adres.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)