Po awarii Allegro. Co zrobić, jeśli braliście udział w aukcji która nie doszła do skutku?

Po awarii Allegro. Co zrobić, jeśli braliście udział w aukcji która nie doszła do skutku?

Po awarii Allegro. Co zrobić, jeśli braliście udział w aukcji która nie doszła do skutku?
Źródło zdjęć: © Down Detector | Down Detector
02.09.2016 13:34, aktualizacja: 03.09.2016 09:23

Allegro zaliczyło dziś usterkę techniczną, przez którą dostęp do serwisu był utrudniony albo niemożliwy. Serwis już działa, ale co w przypadku, gdy braliście udział w aukcji, która planowo miała zakończyć się w czasie awarii?

2 września między ok. 11.3. a 13.10 w Allegro wystąpiła usterka techniczna. Na swoim profilu na Facebooku serwis poinformował:

Awarię udało się szybko usunąć, ale część osób brała w tym czasie udział w aukcjach. Co teraz z wystawianymi przedmiotami albo przedmiotami, które chcieliście kupić?

Zgodnie z regulaminem Allegro, aukcje które miały się zakończyć w czasie trwania awarii, zostaną przedłużone o 24 godziny. Na stronie serwisu czytamy:

"Jeśli z przyczyn technicznych nie uda się przedłużyć jakiejś oferty i zakończy się ona podczas awarii, wówczas opłaty i prowizje nie będą naliczone. Jeżeli jednak zostały już pobrane, zwrócimy je w ciągu 21 dni".

Nie wiadomo dokładnie, czego dotyczyła usterka techniczna Allegro. Te kwestie są obecnie aktualizowane. Serwis zaliczał ostatnio kilka podobnych awarii. Poprzednie miały miejsce 1 i 1. sierpnia.

Przeczytaj też onowych smartfonach Xperia, wyposażonych w technologię potrójnego czujnika obrazu, które robią ostre zdjęcia i filmy nawet wtedy, gdy obiekt znajduje się w ruchu.

Źródło artykułu:WP Tech
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)