Trwa ładowanie...
Artykuł sponsorowany

Orange, T-Mobile, Play, Plus – jak sprawdzić, ile kosztują ich abonamenty?

Wielka czwórka rynku telekomunikacyjnego to obecnie niekwestionowani liderzy w zakresie ofert internetu i telefonii. Coraz aktywniejsi na rynku są również wirtualni operatorzy, którzy skutecznie konkurują ciekawymi rabatami i atrakcyjnymi cenami. W efekcie najważniejsze z perspektywy klienta jest szybkie sprawne i precyzyjne porównanie ofert – tak, aby wybrać tę najlepszą. Jak sprawdzić zbiorczo wszystkie propozycje operatorów?

Share
Jak obniżyć ceny za usługi telekomunikacyjne?
Jak obniżyć ceny za usługi telekomunikacyjne? Źródło: materiały partnera
d3a3bwl

W sytuacji gdy oferty internetu i telefonii to często kilkadziesiąt wariantów tylko od jednego operatora, sprawne poruszanie się pomiędzy tymi propozycjami jest szczególnie istotne. Tylko w ten sposób można właściwie ocenić skalę poszczególnych proporcji, opłacalność promocji czy sens korzystania z pakietów przygotowanych przez poszczególne firmy. Również poprzez porównanie ofert można właściwie odpowiedzieć, czy lepszą opcją niż abonament będzie prepaid lub też jaki internet mobilny mógłby być alternatywą dla łącza stacjonarnego.

Czy oferty operatorów rzeczywiście się różnią?

Tylko na pozór wydają się one być bardzo podobne. W rzeczywistości oferty internetu czy telefonii komórkowej to nieustanne pole rywalizacji największych marek o uwagę oraz kuszenie klienta. Różnice między ofertami dotyczą przede wszystkim ceny. Jednak nie tylko koszt konkretnego abonamentu ma znaczenie w kontekście ostatecznej oceny atrakcyjności danej propozycji.

Po pierwsze, coraz częściej firmy telekomunikacyjne stosują atrakcyjną dla klienta zasadę miesiąca – lub nawet dłużej - gratis. W praktyce to oczywiście nie zero na rachunku, ale na przykład symboliczny koszt abonamentu. W sytuacji, gdy jest to na przykład trzymiesięczna promocja za 1 zł, realna cena danej usługi telekomunikacyjnej jest znacząco obniżona.

d3a3bwl

Po drugie, bardzo korzystne dla odbiorców stają się pakiety usług. Im jest ich więcej, tym lepszą cenę może mieć klient. Jak może się takie rozwiązanie opłacać operatorowi? To proste. Rywalizacja dotyczy między innymi walki o lojalnych klientów. Jeśli ten wszystkie swoje usługi z centralizuje w zasobach konkretnego operatora, zazwyczaj możemy mieć pewność długoletniego utrzymania klienta. Jeśli jednak klient dostaje internet stacjonarny od firmy X, internet mobilny od firmy Y, a telewizję zapewnia mu jeszcze trzeci podmiot, czuje się on związany z każdą z tych marek. I każda z nich w rzeczywistości jest w stanie powalczyć o niego w przyszłości na równych zasadach.

Jak porównać oferty internetu i telewizji?

Obecnie wszyscy operatorzy kładą bardzo duży nacisk na to, aby swoją ofertę zaprezentować kompleksowo i w pełni poprzez internet. Daje to duży przegląd informacji, który jednak trzeba ze sobą porównać. Stąd tak ważne jest filtrowanie wszystkich parametrów ofert usług telekomunikacyjnych.

Takie rozwiązanie zapewnia platforma PanWybierak.pl. Wpisując adres danej lokalizacji można szybko sprawdzić jacy operatorzy zapewniają łącza i inne usługi pod danym adresem. W ten sposób można sprawdzić, która oferta jest najbardziej atrakcyjna. Często bywa tak, że klienci przez lata korzystają z usług tego samego dostawcy nie weryfikując rynku. Tymczasem takie sprawdzenie może przynieść zaskakująco korzystne rezultaty w postaci niższej ceny abonamentu.

Szczegółowy zakres ofert operatorów znajdziesz na www.panwybierak.pl.

Artykuł sponsorowany
d3a3bwl

Podziel się opinią

Share
d3a3bwl
d3a3bwl
Więcej tematów