Nowość Beckera na IFA 2012 - Becker Ice

Nowość Beckera na IFA 2012 - Becker Ice28.08.2012 15:32
Nowość Beckera na IFA 2012 - Becker Ice
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Becker podczas targów IFA 2012 pokaże dwa nowe modele urządzeń nawigacyjnych: Becker Ready 45 ICE oraz Becker Ready 50 ICE. Urządzenie wyposażono w interaktywnego asystenta kierowcy Becker SituationScan, nową funkcję Asystent Pasa Skrętu Pro 3D oraz funkcję „uczenia się” nawigacji.

*Becker podczas targów IFA 2012 pokaże dwa nowe modele urządzeń nawigacyjnych: Becker Ready 45 ICE oraz Becker Ready 50 ICE. Urządzenie wyposażono w interaktywnego asystenta kierowcy Becker SituationScan, nową funkcję Asystent Pasa Skrętu Pro 3D oraz funkcję „uczenia się” nawigacji. *

Urządzenia nawigacyjne Becker Ready ICE są dostępne w dwóch rozmiarach: 4,3 cala (10,9 cm) lub 5 cali (12,7 cm). Urządzenia zostały wyposażone w zainstalowane mapy 4. krajów Europy oraz interaktywnego asystenta kierowcy Becker SituationScan, który analizuje sytuację na drodze na podstawie przebytej odległości i prędkości. Jeśli pojawią się znaczące odchylenia urządzenie proponuje alternatywne trasy tam, gdzie jest to konieczne. Z kolei Border Assistant podaje wszystkie niezbędne informacje związane ze zbliżaniem się do granicy.

Nowa funkcja, Asystent Pasa Skrętu Pro 3D, gdy zbliża się zmiana pasa pokazuje ten właściwy w formie animacji 3D. Dzięki temu kierowca z wyprzedzeniem wie jak ma pojechać –. jego trasa jest wyraźnie zaznaczona na czerwono. Inną przydatną funkcją podczas jazdy po nieznanych obszarach jest trójwymiarowa wizualizacja terenu i charakterystycznych punktów. Natomiast dożywotnio opłacone Premium HQ TMC w Polsce pozwoli ominąć wszystkie korki oraz inne utrudnienia na drogach. Dodatkowo nowy TTS oprócz nazw miejsc, ulic, zjazdów i informacji o utrudnieniach na drogach podaje również informacje o punktach orientacyjnych, np. mostach lub dużych skrzyżowaniach.

Tak jak w przypadku wcześniejszych modeli Becker ICE zostały wyposażone w funkcję uczącej się nawigacji. Urządzenie zbiera anonimowe dane o najlepszych trasach od użytkowników, a następnie za ich zgodą udostępnia je wszystkim uczestnikom programu. Dzięki temu miejsca, w których regularnie tworzą się korki są automatycznie pomijane przy kalkulacji trasy w zależności od dnia tygodnia i godziny.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)