Nietypowa kampania przeciwsmogowa. Żywcem wyjęta z Windowsa 98

Nietypowa kampania przeciwsmogowa. Żywcem wyjęta z Windowsa 98

Nietypowa kampania przeciwsmogowa. Żywcem wyjęta z Windowsa 98
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Grzegorz Burtan
21.12.2017 09:28

Interesująca kampania pojawiła się niedawno w Krakowie. Jedna z agencji reklamowych zawiesiła plakaty, które swoją estetyką nawiązują do komunikatów rodem z Windows 98.

Reklamy widoczne są w kilku punktach Krakowa. Można na trafić między innymi w okolicach Muzeum Narodowego, sklepu Jubilat czy znanego „Szkieletora” (dawny budynek) NOT. Albert Stęclik z agencji marketingowej "Dziadek do Orzechów" (pomysłodawcy akcji) opowiedział mi o tym, jak narodził się pomysł i jak zareagowali odbiorcy.

Obraz
© Materiały prasowe

- Pomysł powstał w trakcie burzy mózgów w naszej agencji. Graficy stwierdzili, że estetyka rodem z lat 90. Będzie dobrze wpasowywać się w obecne trendy w designie, poza tym obecnie jest bardzo modna – tłumaczy. - To był strzał w dziesiątkę – zainteresowały się tym zarówno media, jak i internauci, a nawet start-upy zajmujące się tematyką smogu. Odzew nas zachwycił – dodaje.

Faktycznie, wokół nietypowej pod względem estetyki akcji nie przejść obojętnie. Oby częściej pojawiały się takie kreatywne kampania na ważne społecznie tematy.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)