Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u

Netia odeszła od outsourcingu w BOK‑u

Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
03.10.2013 16:44

Uroczyste otwarcie contact center w Bielsku-Białej, które miało miejsce kilka dni temu, było symbolicznym pożegnaniem z outsourcingiem w zakresie obsługi klientów Grupy Netia. Bielski zespół stanowi dla naszych klientów pierwszą linię wsparcia technicznego - pisze na firmowym blogu Karol Wieczorek z Netii.

_ - Ich praca jest bardzo dobrze oceniana przez klientów i przekłada się na poprawienie i tak już wysokiego wskażnika satysfakcji.. Jak mówiła podczas uroczystości Joanna Wcisło, dyrektor departamentu obsługi klienta (to przede wszystkim za jej sprawą w całej Grupie Netia stopniowo, już całkowicie odeszliśmy w obsłudze klientów od zatrudniania firm zewnętrznych), satysfakcja pracowników jest podstawowym elementem, bez którego nie można mieć zadowolonych klientów _ - pisze Wieczorek.

Contact center w Bielsku-Białej powstało w krótkim czasie. W ciągu 6 miesięcy udało się wyremontować i uzbroić w infrastrukturę biura (dawne regionalne biuro Dialogu) i zatrudnić oraz przeszkolić prawie 140 osób. Wszystko ruszyło z początkiem sierpnia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)