Moto 360 drugiej generacji trafia do polskich sklepów

Moto 360 drugiej generacji trafia do polskich sklepów
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

10.12.2015 16:24, aktual.: 10.12.2015 17:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jeśli rozważacie zakup smartwatcha w ramach prezentu świątecznego z pewnością ucieszy was obecność drugiej generacji Moto 360 na naszym rynku.

Nowa edycja Moto 360 oferowana jest w dwóch wersjach - męskiej i damskiej. Dla mężczyzn dostępne są zegarki o średnicy koperty wynoszącej 42 milimetry, z czarnym skórzanym paskiem, a także 46 milimetrów z paskiem koniakowym. Panie będą mogły założyć na nadgarstek Moto 360 w rozmiarze o średnicy 42 milimetrów w kolorze beżowym.

Wersje Moto 360 o wielkości koperty 42mm mają wbudowany akumulator o pojemności 300 mAh, który zapewnia działanie urządzenia przez około 1,5 doby. Z kolei w wersji 46-milimetrowej znajdziemy ogniwo o pojemności 400 mAh. Taki akumulator gwarantuje pracę zegarka nawet przez dwie pełne doby. Pozostała specyfikacja urządzenia pozostaje bez zmian dla każdego modelu.

• ekran LCD o przekątnej 1,37" lub 1,56"
• czterordzeniowy procesor Snapdragon 400
• 512 MB RAM
• 4 GB pamięci wewnętrznej
• Bluetooth 4.0
• Wi-Fi 802.11 b/g
• mikrofon
• akcelerometr, żyroskop, czujnik oświetlenia, pulsometr optyczny
• Android Wear (smartwatch kompatybilny z iOS od wersji 8.2 i Androidem od wersji 4.3)

Moto 360 2.Generacji dostępna jest już w Polsce w trzech opcjach:

zegarek męski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze czarnym w cenie ok. 1249 zł
• zegarek męski 46 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze koniakowym w cenie ok. 1439 zł
zegarek damski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze pustynnego beżu w cenie ok. 1299 zł

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Wiemy, kto jest twórcą Bitcoina

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)