Microsoft wydał 400 milionów dolarów na... wypromowanie iPada

Microsoft wydał 400 milionów dolarów na... wypromowanie iPada

Microsoft wydał 400 milionów dolarów na... wypromowanie iPada
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
12.09.2014 14:57, aktualizacja: 12.09.2014 15:27

Microsoft podpisał z ligą amerykańskiego futbolu NFL kontrakt, wart 400 mln dol. Na mocy umowy Surface miał stać się "oficjalnym tabletem ligi" i być wykorzystywanym przez graczy i trenerów. Nie brakuje też logotypów i reklam Surface'a na stadionach. A efekt? Dość kłopotliwy.

400 mln dol. to niemała kwota, nawet dla takiej firmy jak Microsoft. Czasem jednak warto zainwestować, by podbić sprzedaż i zwiększyć świadomość marki wśród konsumentów. Niestety, Microsoftowi wyszło to nienajlepiej.

Komentatorzy sportowi najwyraźniej nie są świadomi umowy, jaką Microsoft zawarł z władzami NFL. A że nie są zbyt obeznani w świecie elektroniki użytkowej, twierdzą, że zawodnicy i trenerzy "korzystają z iPadów" lub "narzędzi podobnych do iPada".

Wygląda na to, że iPad stał się tym dla tabletów, czym Walkman dla przenośnych odtwarzaczy kaset, co zapewne pamiętają nieco starsi nasi czytelnicy. A Apple jest z pewnością wdzięczne Microsoftowi za ten niespodziewany i nieco niezamierzony prezent.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Samsung szydzi z premier Apple'a

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)