Często komunikator Facebooka to najszybsza droga do kontaktu z daną firmą. Tą drogą możemy załatwić reklamację, kupić produkt czy zapytać się o ofertę. Facebook zarabia krocie na reklamach w swoim serwisie i pozostawało tylko kwestią czasu, kiedy podobna funkcjonalność zawita na najpopularniejszym na świecie komunikatorze.
Portal TechCrunch wszedł w posiadanie dokumentów, które Facebook zaczął rozsyłać do firm będących największymi reklamodawcami w serwisie społecznościowym. Wynika z nich, że już w drugim kwartale bieżącego roku wybrane konta firmowe będą mogły przesyłać swoim klientom reklamy za pośrednictwem Messengera.
Nie powinniśmy się obawiać nachalnych reklam w momencie, gdy mamy tylko zalajkowany jakiś fanpage - TechCrunch sugeruje, że firma będzie mogła wyświetlić reklamy dopiero w momencie, gdy choć raz kontaktowaliśmy się z nią za pośrednictwem Messengera. Reklamodawcy na pewno ucieszą się z nowej możliwości informowania klientów o promocjach, premierach produktów czy wydarzeniach. Pytanie tylko - czy użytkownicy będą mogli wyłączyć wyświetlanie reklam, gdy uznają, że mają ich dosyć.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Wielki raport awaryjności dysków twardych