Marka telefonów Honor wkracza na europejski rynek

Marka telefonów Honor wkracza na europejski rynek
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

29.10.2014 11:03, aktual.: 29.10.2014 12:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od dzisiaj na rynkach europejskich, w tym także w Polsce, dostępne są urządzenia nowej marki telefonów komórkowych Honor. Nowa marka i jej pierwszy model stawiają sobie ambitny cel: osiągnięcie sukcesu na bardzo zatłoczonym rynku europejskim i zadowolenie użytkowników poszukujących urządzenia o długim czasie pracy na baterii, szybkim transferze danych i w przystępnej cenie.

Debiut marki Honor różni się od pozostałych: nie wykorzystuje drogich kampanii reklamowych. Zamiast tego, jak zapewnia producent, cały wysiłek włożono w stworzenie telefonu o wysokiej wydajności w bezkonkurencyjnej cenie, dostępnego jedynie w sprzedaży internetowej. W Polsce wyłącznym dystrybutorem jest e-sklep RTV Euro AGD, w którym urządzenie jest oferowane już od dzisiaj (29 października). Kampanię promocyjną wesprze strona konkursowa Honor oraz kanały społecznościowe.

- Od dawna oczekujemy tej premiery i wiele sobie po niej obiecujemy. Wprowadzamy urządzenie od początku zaprojektowane z myślą o spełnieniu życzeń fanów nowoczesnej technologii, którzy nie chcą wydawać majątku - powiedział Rafał Naploszek, Regional Business Director, Honor.

Honor6 - nowy flagowiec

Pierwszym modelem nowej marki jest nowoczesny smartfon Honor6. Jego zadaniem jest rozwiązanie typowych problemów użytkowników nowych technologii, którzy chcą być zawsze online i aktywnie używać aplikacji. Honor6 pozwala na 14-krotnie szybszą transmisję danych niż w standardowych sieciach 3G, oferuje doskonały czas pracy na baterii, duży, wygodny, 5-calowy ekran Full HD oraz 13-megapikselowy aparat główny. Wysoką wydajność zapewniają ośmiordzeniowy procesor oraz 3 GB pamięci.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)