LG walczy z niedożywieniem

LG walczy z niedożywieniem

LG walczy z niedożywieniem
Źródło zdjęć: © Jupiter Images
30.07.2010 15:13

Firma LG sponsoruje kampanię „Starved for Attention”, prowadzoną przez organizację Lekarze bez Granic (MSF - Médecins Sans Frontières). Celem prowadzonej na całym świecie akcji jest podniesienie poziomu świadomości w zakresie walki z niedożywieniem 195 milionów dzieci na całym świecie.

Na rzecz kampanii zostanie przekazane 50. 000 dolarów przez dział Home Entertainment (elektroniki użytkowej dla domu) LG. Dodatkowo firma przekaże najnowsze modele telewizorów LG Infinia, które zostaną użyte podczas prezentacji multimedialnych promujących kampanię.

Wspólna kampania LG i organizacji Lekarze bez Granic (MSF - Médecins Sans Frontières) obejmuje serię pokazów multimedialnych poświęconych problemowi niedożywienia dzieci. Projekcje filmów dokumentalnych, organizowane podczas wystaw „Starved for Attention”, będą wyświetlane telewizorach z linii Infinia. Pierwsza taka wystawa została otwarta 2 czerwca 2010 roku w New York Times Center w Nowym Jorku. Kolejne odbędą się w Mediolanie, Toronto i innych miastach na całym świecie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)