Która firma robi najlepsze i najmniej awaryjne laptopy?

Która firma robi najlepsze i najmniej awaryjne laptopy?
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

20.08.2012 13:52, aktual.: 09.08.2013 12:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma Rescuecom, specjalizująca się w serwisowaniu sprzętu komputerowego, opublikowała wyniki rankingu niezawodności komputerów za drugi kwartał bieżącego roku. Wyniki raportu pokazują, że zdecydowanie najmniej problemów ze swoimi laptopami mają właściciele urządzeń firmy Samsung.

Notebooki koreańskiego producenta uzyskały 42. punkty w skali niezawodności, co jest wynikiem o ponad 65 procent lepszym od firmy zajmującej drugie miejsce w zestawieniu. Ranking obejmuje dziewięciu najbardziej popularnych producentów sprzętu komputerowego obecnych na rynku amerykańskim.

Na kolejnych miejscach uplasowały się następujące firmy (im więcej punktów, tym lepiej):

1.Samsung (422)

  1. Lenovo/IBM (255)
  2. Asus (159)
  3. Apple (130)
  4. Toshiba (117)
  5. HP/Compaq (109)
  6. Dell (79)
  7. Sony (49)
  8. Acer (28)

Laptopy firmy Samsung zostały uznane za najmniej awaryjne w najnowszym rankingu niezawodności komputerów, opublikowanym przez firmę Rescuecom (raport: Rescuecom Computer Reliability Report). Badanie dotyczy urządzeń dostępnych na rynku amerykańskim w drugim kwartale 201. roku.

Należy jednak pamiętać, iż udział laptopów Samsunga w rynku amerykańskim to zaledwie 1,1%, a ogólny udział w licznie serwisowanych przez firmę Rescuecom komputerów to 0,3 %. Udział produktów HP w rynku to np. 25,8. (23,7% udziału w liczbie napraw). Dla Della wygląda to następująco: 22,4% i odpowiednio 28,4% udziału w ilości napraw. Ostatni Acer posiada 7% udziału w rynku i aż 24,7% udziału w ilości napraw.

Badania firmy OX Media pokazały, że jeśli użytkownicy laptopów Samsung narzekają na swoje komputery, to w aż w 70. jest to narzekanie na obudowę. Posiadacze Sony najbardziej krytykują cenę komputera, właściciele laptopów Toshiba najczęściej narzekają na głośniki, w HP problemem jest serwis, a w Lenovo najbardziej krytykowane są złączą i obudowa.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (431)