Trwa ładowanie...

Kosmiczny wykop. Robert Lewandowski bohaterem animowanego serialu TVN

Robert Lewandowski chętnie bierze udział w pozaboiskowych projektach. Tym razem, popularny RL9 zostanie bohaterem... animowanego serialu. Produkcja TVN połączy ze sobą dwa zupełnie inne światy: piłkę nożną i fantastykę. Premiera jesienią 2020 roku.
"Kosmiczny wykop". Robert Lewandowski bohaterem animowanego serialu TVN
"Kosmiczny wykop". Robert Lewandowski bohaterem animowanego serialu TVN (Shutterstock.com)
d2spwjx

Chociaż sporo widowiskowych goli, których autorem był Robert Lewandowski z pewnością można by nazwać bramkami z gatunku "science fiction", to ciężko szukać wielu punktów wspólnych piłki nożnej i fantastyki. Na przeciw takiemu twierdzeniu postanowił wyjść Bartosz Kędzierski - twórca legendarnych "Włatców móch", którego nowy serial już tej jesieni zagości w ramówce TVN, TVN 7 oraz w serwisie player.pl - donosi portal Wirtualnemedia.pl.

Fabuła "Kosmicznego wykopu" skupiona będzie wokół mistrzostw w piłce nożnej, w których udział wezmą zespoły z tak zwanej "Galaktycznej ligi". Wśród drużyn, które spróbują sięgnąć po najwyższe trofeum znajdzie się team z planety Spaceball. Jej kapitanem zostanie Robert Lewandowski.

d2spwjx

Kreskówka przedstawiająca kulisy piłki nożnej składać się będzie z 26 krótkometrażowych odcinków. Za scenariusz i reżyserię odpowiada wspomniany Bartosz Kędzierski, autorem rysunków jest zaś David Szatarski.

Projekt, którego owocem będzie serial "Kosmiczny wykop" to efekt współpracy Roberta Lewandowskiego ze stacją TVN oraz Orange Animation Studio. Premiera pierwszego sezonu zaplanowana jest na wrzesień 2020 roku.