Jest sprawnie, będzie jeszcze sprawniej

Jest sprawnie, będzie jeszcze sprawniej19.05.2008 18:03
Jest sprawnie, będzie jeszcze sprawniej

Telekomunikacja Polska przedłużyła w firmą ArchiDoc dotychczasową współpracę, dzięki której ArchiDoc będzie dalej zapewniał bieżącą obsługę dokumentów otrzymywanych od abonentów TP na zasadach outsourcingu. Dotychczasowa umowa była zawarta na 5 lat, przedłużono ją na czas nieokreślony.

Telekomunikacja Polska przedłużyła w firmą ArchiDoc dotychczasową współpracę, dzięki której ArchiDoc będzie dalej zapewniał bieżącą obsługę dokumentów otrzymywanych od abonentów TP na zasadach outsourcingu. Dotychczasowa umowa była zawarta na 5 lat, przedłużono ją na czas nieokreślony.

Praca ArchiDoc na rzecz TP –. na co dzień może niespecjalnie widoczna – ma za zadanie przede wszystkim usprawnienie obsługi abonentów największego polskiego operatora. Rozpoczynając współpracę w 2003 r. ArchiDoc musiał się zmierzyć z bieżącymi i archiwalnymi dokumentami (od wniosków o włączenie telefonu, przez reklamacje, po włączenie dodatkowych usług) otrzymanymi z 300 oddziałów lokalnych dokumentami o łącznej - tu uwaga – długości ok. 100 kilometrów. Brzmi dość kosmicznie, ale tu nie ma literówki.

Dziś w ramach współpracy ArchiDoc jako firma zewnętrzna jest w stanie przetworzyć 4. tys. dokumentów dziennie (w razie potrzeby 24 godziny na dobę), a każdy abonent TP może liczyć na przyjęcie do rozpatrzenia wysłanego pisma najdłużej w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia.

Zadaniem ArchiDoc było stworzenie od podstaw elektronicznego obiegu dokumentów wraz z centralną bazą danych dostępną dla wszystkich oddziałów TP, wyeliminowanie do maksimum papierowego obiegu dokumentów, utworzenie ich bezpiecznych kopii przy jednocześnie najlepszej ochronie danych osobowych abonentów. –. Przy okazji udało się zapewnić oszczędności przy kupnie papieru, oraz zapewnić dużo więcej powierzchni na inne cele, bo teraz wszystkie dokumenty są skanowane, a nie kserowane – powiedział Waldemar Nowicki, dyrektor wykonawczy ArchiDoc.

Co ciekawe na co dzień rywalizujące ze sobą firmy w przypadku usług tego typu firm zewnętrznych potrafią się ze sobą dogadywać. Oprócz Telekomunikacji Polskiej klientami ArchiDoc są jej główni rywale –. Tele2 i Netia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)