Jak zaangażować klienta i zwiększyć sprzedaż?

Jak zaangażować klienta i zwiększyć sprzedaż?

Jak zaangażować klienta i zwiększyć sprzedaż?
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
12.06.2018 12:48

Dzięki produktom i usługom SAP, firmy na całym świecie mogą tworzyć bliższe relacje z klientami, poprzez angażowanie ich w czasie całej drogi od wykreowania potrzeby do zakupu danego produktu. Jeżeli zastanawiacie się jak poruszyć klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej – koniecznie zapoznajcie się z narzędziem SAP Hybris.

Klienci oczekują dzisiaj, że zakupy będą łatwe i przyjemne, niezależnie od rodzaju poszukiwanego produktu czy usługi. Ogromny procent podejmowanych decyzji zakupowych w ostatnich 5 latach przeniosło się do szeroko rozumianej strefy E-Commerce. Ludzie chcą dokonywać zakupów w dowolnym czasie, miejscu, poprzez jakiekolwiek urządzenie. Odpowiedzią na te potrzeby jest SAP Hybris, który oferuje swoim użytkownikom dostęp do widoku panelu klientów z zebranymi na ich temat informacjami. Zawierający takie dane, jakie pozwolimy mu gromadzić. Dzięki temu ten wyjątkowy CRM pozwala na tworzenie bardzo efektywnych kampanii marketingowych, które możemy spersonalizować pod profil naszych odbiorców, klientów. Docelowo proces ten może zwiększyć lojalność klientów.

Zarządzać i wspierać w czasie rzeczywistym

Jednym z niewątpliwych atutów oprogramowania firmy z Walldorfu jest możliwość obsługi klienta w czasie rzeczywistym. Zapewnia to klientom bezproblemowe i komfortowe doświadczenie drogi zakupowej, dzięki czemu szybciej łatwiej i szybciej realizują oni swoje zakupy. Co więcej mechanizm ten działa również w sytuacji zwrotów produktów czy ich reklamowania.

Spersonalizowana obsługa klienta

Co zrobić by dostarczać klientom spersonalizowane treści i doświadczenia znajdujące się w kontekście poszukiwanych przez nich produktów? Johan Wrede, wiceprezes SAP Hybris stosowanie się do trzech punktów:

  1. Znać swoich klientów, tak by nie proponować im w online innych produktów niż te, które spodobały im się na żywo,
  2. Angażować klienta przez cały czas trwania jego podróży zakupowej,
  3. Konsekwentnie dostarczać wizerunek produktu, tak by towarzyszył klientowi cały czas.

W ten sposób firmy będą w stanie stworzyć w pełni porywające i spersonalizowane treści. Wyobraźmy sobie dla przykładu osobę, która szuka torebki. Jeżeli trafi na produkt, który jej się spodoba, dział marketingu może szybko przygotować narzędzie do remarketingu określonych treści. W ten sposób wymarzona torebka będzie jej towarzyszyła w Internecie. Jeżeli jakimś sposobem znamy jej doświadczenia behawioralne z całego dnia lub tygodnia możemy również zadbać o to by reklama fizyczna znalazła się na trasie jej podróży do pracy czy w drodze na siłownie lub na samej siłowni. Zwiększa to jej zainteresowanie produktem i sprawi, że szybko o nim nie zapomni. SAP Hybris pozwala firmom na dynamiczne profilowanie klientów i segmentowanie klientów w zależności od ich zainteresowań wybranymi produktami i kampaniami. Dzięki temu zwiększamy personalizację doznań naszego odbiorcy i maksymalizujemy szansę na dokonanie zakupów właśnie u nas. Więcej informacji na temat rozwiązań SAP dla biznesu można znaleźć na stronie Hicron.com.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)