HTC zatrudniło Iron Mana. Za miliard dolarów

HTC zatrudniło Iron Mana. Za miliard dolarów

HTC zatrudniło Iron Mana. Za miliard dolarów
Źródło zdjęć: © chip.pl
13.08.2013 11:30

Tajwański producent jest od pewnego czasu w zdecydowanej ofensywie. Po udanych premierach sprzętowych przyszła pora na marketingowe ruchy.

HTC One to bez wątpienia jeden z najlepszych smartfonów na rynku, a już wiemy, że tajwański producent szykuje jego mniejszą (One mini) oraz większą (One max) wersję. Smartfony to jednak nie chleb i same się nie sprzedadzą, więc potrzebna jest odpowiednia kampania marketingowa. Dlatego HTC nie będzie żałować pieniędzy na działania swojego działu reklamy. Ba, w celu przekonania do siebie użytkowników, zatrudniło nawet hollywoodzkiego gwiazdora!

W pierwszej reklamówce, która ma jedynie zapoczątkować nową serię marketingowej ofensywy, znany z roli Iron Mana Robert Downey Jr. wcielił się w rolę doradcy tajwańskiej firmy, który wymyśla rozwinięcia akronimu HTC. Pierwszym z nich jest "Humongous Tinfoil Catamaran", czyli... Ogromny Katamaran ze Sreberka, cokolwiek to ma znaczyć.

W kolejnych klipach pojawić się mają nazwy m.in. Hipster Troll Carwash czy Hold This Cat. Nowa Kampania wystartuje oficjalnie 1. sierpnia, kiedy to w telewizji i innych mediach pojawią się pierwsze reklamówki. HTC wydało na nią około miliarda dolarów, ale kampania ta trwać ma przez najbliższe dwa, trzy lata.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Młody Polak dostał pracę w Microsofcie"

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)