Hotelowy gigant inwestuje w wirtualną rzeczywistość

Hotelowy gigant inwestuje w wirtualną rzeczywistość

Hotelowy gigant inwestuje w wirtualną rzeczywistość
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
23.09.2014 14:38, aktualizacja: 23.09.2014 16:20

Wirtualna rzeczywistość to nie tylko gry, o czym przypomina Marriott, znany właściciel sieci hotelowych na całym świecie. To także potencjał pod wirtualne wycieczki i inne usługi rozrywkowe.

Wirtualna rzeczywistość to nie tylko gry, o czym przypomina Marriott, znany właściciel sieci hotelowych na całym świecie. To także potencjał dla wirtualnych wycieczek i innych usług rozrywkowych.

Przypominające futurystyczne budki telefoniczne Teleportery to kabiny 4D, wykorzystujące technologię Oculus Rift. Wchodzący do środka klient będzie mógł odbyć prawdziwie wirtualną podróż. Za oknem leje deszcz? Proszę bardzo, możemy przenieść się na gorące, hawajskie plaże. Za widok będą odpowiadać gogle Facebooka, zaś resztę zmysłów oszukają dozowniki zapachu, wentylatory ogrzewające naszą twarz ciepłą bryzą, a nawet specjalne platformy imitujące piaszczyste podłoże.

Za stworzenie odpowiedniego oprogramowania odpowie firma Framestore, odpowiedzialna m.in. za demo technologiczne "Ascend the Wall" inspirowane serialem "Gra o Tron".

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Znowu wyciekły nagie zdjęcia celebrytek!

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)