Google Glass sprawdzi, jakie reklamy lubisz

Google Glass sprawdzi, jakie reklamy lubisz

Google Glass sprawdzi, jakie reklamy lubisz
Źródło zdjęć: © WP.PL
20.08.2013 12:00, aktualizacja: 20.08.2013 13:31

Google opatentował technologię sprawdzającą, które billboardy
wywołują najsilniejszą reakcję emocjonalną u użytkowników Google Glass - informuje "Gazeta
Wyborcza".

Firmie przyznano patent na technologię o nazwie "pay-per-gaze", czyli płać za spojrzenie. Wykrywa ona, jakie reklamy interesują użytkowników takich systemów jak Google Glass. Wskazuje, w którym kierunku patrzy użytkownik okularów. Informacje te w połączeniu z obrazem z kamery zewnętrznej pozwolą ustalić, jakie reklamy z otoczenia rzeczywiście przykuwają jego uwagę.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)