Trwa ładowanie...

Google Chrome bez reklam. Od 15 lutego nowe ustawienia przeglądarki

W lutym 2018 roku Google umożliwi domyślne blokowanie reklam w przeglądarce Chrome. Na razie narzędzie to umożliwi wyłączenie jedynie najbardziej irytujących kreacji. To może się jednak zmienić.
Share
W 2018 r. użytkownicy przeglądarki będą mogli wyłączyć m.in. wyskakujące okna.
W 2018 r. użytkownicy przeglądarki będą mogli wyłączyć m.in. wyskakujące okna.Źródło: East News
dr6e110

Jak podaje Google firma wprowadzi w przyszłym roku udogodnienia, w trosce o dobro użytkownika.

Nowa funkcjonalność pozwoli na domyślne ustawienie blokowania reklam w przeglądarce Chrome - na razie nie wszystkich, a jedynie tych najbardziej agresywnych i inwazyjnych dla internautów.

Do reklam inwazyjnych zaliczane sa te, które nie spełniają wymogów stawianych przez inicjatywę Coalition for Better Ads.

dr6e110

Co się tak naprawdę zmieni? Sporo i to zarówno dla użytkowników, jak i wydawców. Google podchodzi bowiem do kwestii inwazyjnych reklam dość restrykcyjnie. Jeżeli przynajmniej jedna z reklam zostanie uznana za irytującą i przeszkadzającą użytkownikom, zablokowane zostaną wszystkie kreacje promocyjne w witrynie.

Wydawcy będa mieli czas, by zareagować. Jeśli jedna z reklam na ich stronie zostanie uznana za niespelniającą norm Coalition for Better Ads, będą mogli ją usunąć lub dopasować do odpowiednich standardów.

dr6e110

Podziel się opinią

Share
dr6e110
dr6e110
Więcej tematów