Geolokalizowane reklamy w... autobusach

Geolokalizowane reklamy w... autobusach

Geolokalizowane reklamy w... autobusach
Źródło zdjęć: © Lokalizacja.info
15.07.2014 11:00, aktualizacja: 15.07.2014 11:26

Wyobraźmy sobie taką sytuację: jedziemy autobusem, zbliżamy się do przystanku, przy którym znajduje się sklep z odzieżą i w tym momencie na ekranach umieszczonych w pojeździe pojawia się reklama ubrań oferowanych przez ten sklep. Wkrótce będzie tak w stolicy.

Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie testują usługę geolokalizacji, w ramach której na monitorach znajdujących się w autobusach pojawiać się będzie reklama uzależniona od aktualnego położenia pojazdu. Dane pochodzić będą oczywiście z odbiorników GPS, a próby prowadzone są obecnie w 17. autobusach należących do MZA. „Planujemy także wprowadzenie informacji związanych z dzielnicą, w jakiej akurat będzie znajdował się autobus” – mówi Grzegorz Rogulski z Miejskich Zakładów Autobusowych.

MZA przygotowuje również rozwiązanie, dzięki któremu pasażerowie, korzystając ze stosowanej aplikacji, będą mogli zlokalizować swój autobus, sprawdzając m.in. w jakiej odległości od przystanku się znajduje.

Polecamy na stronach Lokalizacja.info: Samochód jak pies

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)