Trwa ładowanie...
holderName

Facebook wyróżnił polską firmę. Sukces Grupy Domodi

Polskie firmy wydają coraz więcej na reklamę w internecie. Banery tworzone są jednak z głową, czego dowodem jest Grupa Domodi. Ich reklamy docierają do większej grupy, co docenił sam Facebook.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Reklamy Grupy Domodi docenione przez Facebooka
Reklamy Grupy Domodi docenione przez Facebooka (Materiały prasowe)
holderName

- Praca z ROI Hunter pozwoliła nam w pełni wykorzystać wszystkie możliwości, jakie Facebook oferuje reklamodawcom, sprawiając, że nasze kampanie stały się bardziej oszczędnymi pod względem czasu i kosztów. – mówi Paweł Lewkowicz, VP Business Growth, Grupa Domodi. – Dzisiaj poświęcamy tylko połowę z czasu, który wcześniej przeznaczaliśmy na analizę wyników kampanii, a nasz zespół, dzięki narzędziom automatyzacji ROI Hunter, codziennie oszczędza cenne godziny na tworzeniu reklam – dodaje.

O jakich zmianach mowa? Nowości zostały wprowadzone w połowie 2018 roku. Użytkownicy zostali podzielieni według płci, a więc reklamy były bardziej dostosowane do ich potrzeb.

Oprócz tego piksel zamieszczony na Facebooku dodatkowo umożliwił ROI Hunter zidentyfikowanie najsilniejszych produktów. Dzięki temu system mógł wybierać i wyświetlać na stronie domodi.p asortyment cieszący się największym zainteresowaniem.

holderName

Zobacz też. Cybersejf: niebezpieczne memy

Efekt? Polska platforma modowa online była w stanie zwiększyć swoją aktywność reklamową o ponad 17 proc. Dzięki dynamicznym reklamom o 51 proc. wzrósł współczynnik klikalności, co pozwoliło wygenerować 9,48 proc. wzrost współczynnika konwersji.

Takie liczby zwykłemu Kowalskiemu nie muszą nic mówić. Ale z punktu biznesowego mają duże znaczenie. Świadczy o tym fakt, że Facebook przygotował specjalną stronę, na której opisał sukces Grupy Domodi i ROI Hunter.

holderName

Czytaj też: Oszustwo na Facebooku. Citi Handlowy ostrzega. Chcą wyłudzić pieniądze

Znaczenie reklamy w internecie stale rośnie. Niedawno informowaliśmy, że polskie firmy wydają coraz więcej na spoty w sieci. Na różne formy reklamy polskie firmy wydają prawie 10 mld zł - wynika z raportu portalu interaktywnie.com. 3,2 mld zł to suma przeznaczona na reklamy na portalach internetowych, natomiast miliard zł wydano w... Google. Co za tym idzie, pod względem dynamiki wzrostów, wydatki reklamowe w internecie wyprzedziły lidera, czyli reklamę telewizyjną.

holderName

Podziel się opinią

Share
holderName
holderName
Więcej tematów