Facebook przekaże milion dolarów na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Meksyku. Wspólnie z UNICEF organizują też zbiórkę pieniędzy

Facebook przekaże milion dolarów na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Meksyku. Wspólnie z UNICEF organizują też zbiórkę pieniędzy

Facebook przekaże milion dolarów na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Meksyku. Wspólnie z UNICEF organizują też zbiórkę pieniędzy
Źródło zdjęć: © Fot. Redakcja WP Tech
Aleksandra Grzegrzółka
21.09.2017 00:03, aktualizacja: 26.02.2019 11:32

Mark Zuckerberg chce pomóc ofiarom fatalnego trzęsienia ziemi w Meksyku. Facebook wesprze je milionem dolarów donacji. Ty też możesz pomóc !

CEO Facebooka poinformował o przekazanym przez firmę milionie dolarów na pomoc ofiarom ostatniego trzęsienia ziemi w Meksyku oczywiście na swoim profilu. Pieniądze trafią do Meksykańskiego Czerwonego Krzyża - organizacja stara się teraz pomóc wszystkim najbardziej potrzebującym w rejonie południowego Meksyku, których nie brakuje. W kraju ogłoszono już oficjalną, trzydniową żałobę z powodu ponad 220 ofiar, jakie miał do tej pory pochłonąć kataklizm.

Mark Zuckerberg zamieścił w swoim poście także specjalny przycisk - to efekt organizowanej wspólnie z UNICEF zbiórki pieniędzy, w której łatwo może wziąć udział kazdy użytkownik. Jak możecie zobaczyć poniżej, najniższą kwotą, jaką możecie wesprzeć amerykański oddział organizacji, jest 40 złotych. Zarówno darczyńcy, jak i UNICEF USA nie ponoszą żadnych kosztów przesyłania datków, co ma pomóc zebrać jak najwięcej środków na pomoc. Do wyboru mamy także dwie opcje - w ustawieniach prywatności u góry okna należy wybrać, czy chcemy aby nasza wpłata była dla wszystkich widoczna, czy wolimy ją ukryć. Na reakcję sieci nie trzeba było długo czekać - z każdym kolejnym odświeżeniem strony zebrana suma się zwieksza. Na moment pisania posta udało się zebrać już 20 529 dolarów.

Obraz
© Fot. Redakcja WP Tech

Zapewnij sobie dodatkową ochronę, wykupując ubezpiecznie. Sprawdź zniżki na Link4 kupony rabatowe.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)