Cyfrowy Polsat odda pieniądze niezadowolonym klientom

Cyfrowy Polsat odda pieniądze niezadowolonym klientom

Cyfrowy Polsat odda pieniądze niezadowolonym klientom
Źródło zdjęć: © Fotolia / Monkey Business
30.06.2016 14:23, aktualizacja: 30.06.2016 17:23

Serwis Ipla - należący do Cyfrowego Polsatu - jako jedyny oferował legalny dostęp do wszystkich transmisji Euro 2016 na różnego rodzaju urządzeniach. Jakość płatnej usługi pozostawiała jednak wiele do życzenia.

Niemal od początku informowaliśmy o trudnościach, jakie występują w transmisjach z meczów Euro 2016. Wielu klientów Ipli skarżyło się w mediach społecznościowych na bardzo złą jakość obrazu, praktycznie uniemożliwiającą oglądanie wydarzeń sportowych.

Liczne reklamacje odniosły jednak pozytywny skutek. Sprawą zainteresował się UOKiK, który zauważył także, że wraz ze startem Euro 201. z listy ogólnodostępnych kanałów telewizyjnych zniknęły niemieckie programy Das Erste oraz ZTF, które oferowały widzom niekodowany dostęp do transmisji meczów tegorocznych mistrzostw piłki nożnej.

W efekcie Cyfrowy Polsat będzie zwracał pieniądze wszystkim klientom, którzy złożyli reklamację, oferując do wyboru dwie formy rekompensaty - rezygnacja z dostępu do Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD przez Iplę i zwrot pełnej wartości pakietu albo 3. dni darmowego dostępu do Ipla Sport. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi przez klienta domyślnie wybierane jest pierwsze rozwiązanie. Według oficjalnych informacji udzielonych przez rzeczniczkę Cyfrowego Polsatu, odsetek niezadowolonych klientów był "niewielki".

UOKiK w dalszym ciągu czeka jednak na wyjaśnienia dotyczące tymczasowego usunięcia opisanych wyżej niemieckich kanałów telewizyjnych.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Google przetestuje wasze łącze internetowe

jb

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)