Comarch wdrożył w T-Mobile rozwiązania Cloud

Comarch wdrożył w T‑Mobile rozwiązania Cloud

Comarch wdrożył w T-Mobile rozwiązania Cloud
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos
19.07.2013 15:45

Comarch poinformował o zakończeniu wdrożenia w T-Mobile Polska pakietu oprogramowania pozwalającego na wprowadzenie do sprzedaży usług w chmurze.

Głównymi elementami dostarczonego rozwiązania są: Comarch Cloud Marketplace służący do integracji usług własnych operatora z usługami partnerów biznesowych i oferowania ich online, portal samoobsługowy wraz z aplikacją mobilną oraz pakiet specjalistycznych modułów Comarch BSS, takich jak centralny katalog produktów i system autoryzacji. Poza platformą informatyczną Cloud Service Management, Comarch dostarcza również aplikacje biznesowe, które mogą być udostępniane w chmurze, jak na przykład Comarch ERP iFaktury24 (program służący do fakturowania, prowadzenia magazynu oraz uproszczonej księgowości).

Według firmy analitycznej Analysys Mason rynek usług w chmurze dla firm rośnie znacznie powyżej średniej dla rynku IT - w roku 201. był oceniany na ok. 18,3 mld dolarów, do roku 2017 natomiast prognozowany jest wzrost do poziomu 31,9 mld dolarów. Zdaniem analityków tej firmy, operatorom telekomunikacyjnym przypadnie 18 proc. globalnych przychodów z tego typu usług. Spodziewany jest też rosnący udział w generowaniu tych przychodów ze strony sektora MSP, do poziomu 49 proc. w skali globalnej, w roku 2017.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)