Chief Marketing Officer musi odejść - relacja z konferencji UX Poland

Chief Marketing Officer musi odejść - relacja z konferencji UX Poland

Chief Marketing Officer musi odejść - relacja z konferencji UX Poland
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
23.04.2014 12:12, aktualizacja: 23.04.2014 13:25

10 i 11 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów odbyła się kolejna konferencja z UX Poland, w tym roku pod tytułem The Human Experience Conference. Całość konferencji poświęcona była dyskusjom na temat poprawiania jakości życia poprzez odpowiedni design. Uczestnicy zostali przeprowadzeni przez proces tworzenia usługi i produktu od badań, poprzez projekt do jego wdrożenia. Konferencja poprzedzona była dniem pięciu warsztatów prowadzonych przez światową czołówkę szkoleniowców User Experience pod wodzą Jeffa Parksa.

UX Poland to coroczne wydarzenie organizowane przez firmę UseLab już od pięciu lat. Poprzednie edycje pod szyldem Polish IA Summit, w ubiegłym roku rozwinęły swoją formułę i na miejsce PIAS powołano UX Poland. Po rocznej działalności UX Poland 201. przyciągnęło już ponad 500 uczestników w całego świata. Na dwóch scenach wystąpiło ponad 40 prelegentów w takich krajów jak Kanada, USA, Peru, Rosja, Białoruś, Wielka Brytania, Niemcy czy Holandia. Nie zabrakło oczywiście licznego grona polskich prelegentów, w tym między innymi Wiesława Koteckiego i Huberta Anyżewskiego z UseLab, Natalii Hatalskiej, najbardziej wypływowej polskiej blogerki, Aleksandra Naganowskiego z Mastercard, Kamila Adamczyka z Intelclinic, Krzysztofa Paplińskiego z Dice + i wielu, wielu innych.

Tegoroczną konferencję otworzył Jeff Parks –. wieloletni członek zarządu Information Architecture Institute. Podzielił się swoim doświadczeniem dotyczącym empatii i odpowiedzialności spoczywającej na projektantach. Po nim wystąpiła znana z frog Kara Pecknold, która podzieliła się swoją wiedzą dotyczącą polityki doświadczenia. Po tej prezentacji uczestnicy podzielili się na dwie grupy i od tej pory mogli brać udział w prezentacjach prowadzonych równolegle. Na uwagę zasługuje komentarz Natalii Hatalskiej, która w swojej prezentacji podzieliła się swoją opinią na temat zastąpienia tradycyjnej roli Chief Marketing Officer na korzyść Chief Experience Officer. Swoje prelekcje wygłosili także przedstawiciele Spotify, Mastercard, Play, DDB, UseLab, Booking.com, mBank czy Mail.ru. Całość imprezy podsumowała Indi Young – podzieliła się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi podejścia designerów do swojej pracy, o czym myślą, kiedy wykonują swoje codzienne obowiązki, a także, dlaczego w pracy projektanta User Experiecne
tak ważna jest empatia.

Wszystkie wystąpienia, już tradycyjnie, zostały zarejestrowane na video i wkrótce pojawią się w mobilnej aplikacji UX Poland App, dostępnej na wszystkich platformach, oraz na konferencyjnym kanale YouTube.

Głównymi sponsorami konferencji byli Mastercard i UseLab, a patronem merytorycznym Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)