Bilety lotnicze wyszukujemy mobilnie, kupujemy stacjonarnie

Bilety lotnicze wyszukujemy mobilnie, kupujemy stacjonarnie

Bilety lotnicze wyszukujemy mobilnie, kupujemy stacjonarnie
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
10.08.2015 12:38, aktualizacja: 10.08.2015 13:29

22% Polaków wyszukuje połączeń lotniczych za pomocą smartfona lub tabletu, a 8% wszystkich podróżujących rezerwuje przez nie bilety - wynika z danych biura podróży Tripsta.pl.

We wszystkich krajach, w których biuro oferuje swoje usługi, bilety lotnicze kupowane za pomocą urządzeń mobilnych stanowią 20% wszystkich transakcji. Polaków rezerwacjach mobilnych wyprzedziły takie państwa jak Rumunia (17%) i Rosja (20%).

Biorąc pod uwagę wszystkie dokonywane rezerwacje najczęściej wybieraną metodą płatności w serwisie Tripsta.pl jest karta kredytowa. Za jej pomocą podróżujący opłacili 87% wszystkich transakcji. Na kolejnym miejscu znalazły się e-płatności. Osoby wybierające tę metodę płacą bezpośrednio poprzez internetowe konto bankowe - przelewy online stanowią 9% wszystkich transakcji.
Dla porównania we wszystkich krajach, w których internetowe biuro podróży oferuje swoje usługi loty opłacane tą metoda stanowią 0,2% wszystkich transakcji. Taka sytuacja nie powinna dziwić, gdyż wg badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Centre for Retail wśród 8 europejskich krajów (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Holandia, Szwecja, Polska) to Polska jest jednym z liderów rynku e-commerce na świecie.

Jeśli pod uwagę weźmie się tylko polskie rezerwacje dokonane poprzez smartfon lub tablet to aż 96. podróżujących zdecydowało się na płatność za pomocą karty kredytowej, natomiast płatność elektroniczną wybrało tylko 3% z nich.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)