Będą przepytywać Polaków na... Naszej Klasie

Będą przepytywać Polaków na... Naszej Klasie

Będą przepytywać Polaków na... Naszej Klasie
Źródło zdjęć: © chip.pl
16.02.2012 16:27, aktualizacja: 16.02.2012 16:48

TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. (zarządzająca portalem społecznościowym nk.pl) podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.

Połączenie sił obu firm ma zagwarantować niespotykaną dotąd skalę korzyści dla klientów. Największe atuty badawcze Naszej Klasy - prawie 12-milionowy, dokładnie opisany operat oraz wiedza na temat rozwiązań online spotykają się z doświadczeniem w prowadzeniu badań konsumenckich, ich zastosowaniu w biznesie, a także rozbudowanym portfolio narzędzi badawczych TNS OBOP.

Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej Connect, bazującej na e-społeczności. W konstrukcji oferty szczególny nacisk kładziony jest na dostęp do wąskich grup celowych, jak np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych, czy też klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.

Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br., współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze Connect do swojej oferty.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: *"Top 10 najpopularniejszych smartfonów w Polsce" *

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (101)