Awaria w Banku Millennium. Klienci mieli utrudniony dostęp do kont [AKTUALIZACJA]

Awaria w Banku Millennium. Klienci mieli utrudniony dostęp do kont [AKTUALIZACJA]

Awaria w Banku Millennium. Klienci mieli utrudniony dostęp do kont [AKTUALIZACJA]
Źródło zdjęć: © downdetector.pl
27.01.2020 12:28, aktualizacja: 27.01.2020 15:25

Bank Millennium poinformował klientów, by przygotowali się na problemy z dostępem do swoich kont. Bank zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, jednak na razie wciąż występują kłopoty z logowaniem.

Aktualizacja: O godzinie 15:00 otrzymaliśmy od Banku informację, że "serwis internetowy Millenet i aplikacja mobilna Banku Millennium działają prawidłowo".

Internauci zgłaszają bardzo duże problemy z bankowością internetową i mobilną Banku Millennium. Problem dotyczy przede wszystkim logowania się na swoje konta, jednak niektórzy zauważają też problem z wykonywaniem przelewów.

- Aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia - czytamy komentarz Banku Millennium.

Bank poinformował o problemach za pośrednictwem Twittera, jednak na razie brakuje szczegółów dotyczących przyczyny awarii. Jak wynika z danych z serwisu Downdetector, problem dotyczy mieszkańców całej Polski.

Na szczęście tego typu awarie zwykle nie trwają długo, a banki starają się w przeciągu kilku godzin rozwiązywać problemy i większe awarie. Mamy nadzieję, że i tym razem będzie tak samo.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)