Trwa ładowanie...
d4aito2

Awaria dekoderów UPC Horizon [Aktualizacja]

Od 30 czerwca br. klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważne problemy z korzystaniem usług telewizyjnych.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Awaria dekoderów UPC Horizon [Aktualizacja]
(Materiały prasowe)
d4aito2

Awaria dekodera polega na przełączaniu się z trybu awaryjnego na tryb online i tak w kółko. Poza tym urządzenie potrafi samoistnie zresetować się, a nawet przełączyć między kanałami.

Użytkownicy Horizona jak na razie mogą zapomnieć o korzystaniu z telewizji oraz dodatkowych usług. Między innymi nie jesteśmy w stanie nagrać ulubionego programu, nie da się również odtworzyć nagranych filmów, baaa nawet jakość programów bardzo odbiega od jakość HD.

Zgodnie z informacją od operatora UPC, awaria ma związek z oprogramowaniem sterującym urządzenia, co niestety może powodować, że telewizja nie będzie nam działać. Jak na razie specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej sprawności dekodera.

d4aito2

Niestety posiadacze UPC są rozżaleni, wściekli i oburzeni zaistniałą sytuacją. I nie ma co się dziwić. Ponieważ zgodnie z wczorajszym komunikatem z infolinii awaria miała być naprawiona jeszcze tego samego dnia w godzinach wieczornych. Jednak nic w tej sprawie nie zrobiono.

Jak na razie zgodnie z najnowszą informacją na stronie operatora awaria powinna zostać usunięta 1 lipca br. do godziny 18. [Aktualizacja] 2 lipca br. - około godz. 7.0. - awaria nadal nie została usunięta.
2 lipca br. o godz. 16.0. rzecznik UPC powiadomił, że została przywrócona pełna funkcjonalność dekodera Horizon. Nie pozostaje nam nic innego jak szybko wrócić do domu i sprawdzić!
Redakcja WP potwierdza - Horizon znowu działa! Już dziś możemy cieszyć się bezproblemowym działaniem dekodera.

Oto oficjalne stanowisko rzecznika UPC: _ "Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD. Od początku informujemy o tym klientów za pośrednictwem infolinii, IVR oraz obsługi zapytań w mediach społecznościowych. Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie" _.

d4aito2

Podziel się opinią

Share

d4aito2

d4aito2
Więcej tematów