Automatyzacja procesów w firmie – sprawdź możliwości

Automatyzacja procesów w firmie – sprawdź możliwości

Źródło zdjęć: © materiały partnera
15.11.2022 14:26

Korzystając z możliwości automatyzacji procesów i rozwiązań, które ją umożliwiają, możesz zmniejszyć koszty prowadzonych procesów w firmie i zwiększyć ich wydajność. Zaawansowane oprogramowania mające ułatwić pracę to dziś kierunek, w którym podąża biznes. Programiści i pracownicy koncepcyjni zwracają się w stronę najnowszych trendów i możliwości, które daje sztuczna inteligencja, chcąc zapewnić przedsiębiorcom najlepsze rozwiązania.

Niestandardowe możliwości wdrożenia Voicebota

W wielu firmach problemem jest wieloetapowy proces rekrutacji. Pierwsze przeszkody pojawiają się już na etapie screeningu napływających aplikacji, który poprzedza rozmowy z kandydatami. I więcej CV napływa w odpowiedzi na ogłoszenie, tym więcej godzin pracy poświęci zespół HR na ich selekcję. Rekrutacja na tym etapie jest bardzo angażująca. Nowoczesny Voicebot, który oferuje Apifonica jest w stanie zastąpić klasyczny formularz aplikacyjny.

Voicebot wykorzystuje sztuczną inteligencję i procesy maszynowego uczenia. Po zintegrowaniu z systemem IT firmy wykonuje i odbiera połączenia od kandydatów, a na podstawie odpowiednio przygotowanego skryptu potrafi zadawać pytania i odpowiadać na te, które mają rozmówcy. W ten sposób zbiera informacje istotne dla procesu rekrutacji, a rekruter jest angażowany dokładnie w tym momencie, kiedy jest potrzebny.

Voicebot "rozumie" język mówiony dzięki technologii Natural Language Processing. Oznacza to, że jest w stanie zidentyfikować intencje dzwoniącego i automatycznie dopasować scenariusze rozmowy. Zintegrowany z systemem IT firmy reaguje też na aktualizacje w formularzu.

Zalety wdrożenia Voicebota w firmie

Inteligentny asystent działa o wiele efektywniej niż człowiek. Obsługuje ponad 1000 połączeń na sekundę i pracuje przez całą dobę 7 dni w tygodniu, posługując się 150 językami, co oznacza, że rekrutacje możemy prowadzić również za granicą. Ponieważ "rozumie" język mówiony, zaangażowanie kandydatów automatycznie rośnie.

Voicebot pozwala też na znacznie Szybszą analizę danych już na pierwszym etapie rekrutacji. Dokonuje wstępnej oceny aplikacji, weryfikacji zgodności kandydatów z wymaganiami danego stanowiska, automatycznie generuje i wysyła feedback przy odrzuceniu CV, potrafi przeprowadzić dodatkową ankietę czy zadanie próbne. 

Voicebot rekrutacyjny może przejąć około 60% zadań wykonywanych przez ludzi w dziale HR, co pozwoli na przekierowanie energii ludzkich pracowników na bardziej kreatywne wyzwania. Zastosowanie Voicebota obniża ponadto koszt procesu rekrutacyjnego o nawet 80%, dlatego nie warto odwlekać możliwości jego wdrożenia. Wykorzystanie sztucznej inteligencji nie jest jeszcze powszechne w branży, jeżeli więc firmy, które zdecydują się na ten krok, są w stanie wyprzedzić konkurencję. Tym bardziej że Voicebot działa na podstawie dopasowanych do potrzeb danej firmy skryptów. Nie podejmuje decyzji o akceptacji lub odrzuceniu kandydata, ale dostarcza rekruterowi kluczowych informacji. Jeśli firma często prowadzi rekrutacje, Voicebot może korzystać z już zgromadzonych baz danych i skontaktować się z kandydatami, sprawdzając np. ich bieżącą dostępność i zainteresowanie nową ofertą. 

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie