Analitycy rynku starają się oszacować potencjał, jaki drzemie w zaprezentowanym niedawno przez Apple’a zegarku. Choć metoda badań jest dość kontrowersyjna, tak wynika z niej, że gadżet znajdzie inne grono odbiorców, niż zakładano.
Firma analityczna Fizziology przeanalizowała ponad milion tweetów, jakie pojawiły się po konferencji Apple’a. Jak wynika z tych badań, młodzi ludzie nie są tak zainteresowani zegarkiem, jak dotychczas uważano. Osoby powyższej 35. roku życia znacznie chętniej dyskutowały o Watchu niż te młodsze. Co więcej, jeden na sześć tweetów krytykował zegarek zamiast go chwalić.
Dużo większe zainteresowanie wśród młodzieży wywołały integracja HBO Now z Apple TV oraz nowy MacBook. Warto jednak przypomnieć, że iPad również został mocno skrytykowany przed swoją premierą, po czym został bestsellerem.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Niewymienialna bateria w Galaxy S6 jest... wymienialna
Zobacz także: LG Watch Urbane - gustowna konkurencja dla Apple Watch?